برای تو نیک

کسب و کارهای برای تو نیک

*آموزشگاه فنی حرفه ای

مهارت برای تو نیک دارای کد شغلی از سازمان آموزش فنی حرفه ای است. هر فرد علاقمند و واجد شرایط می تواند از طریق سازمان آموزش فنی و حرفه ای زیر مجموعه وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی، آموزشگاه آزاد برای تو نیک را راه اندازی کرده و طبق استادندارد دوره های مربی گری برای تو نیک را برگزار نماید. افراد فارغ التحصیل از این آموزشگاه ها گواهی معتبر دریافت می نمایند و قادر خواهند بود در زمینه های مختلف شغلی فعالیت نمایند.

*مکان صنفی:

افراد علاقمند به فعالیت در زمینه برای تو نیک می توانند برای ارائه خدمات و تولیدات برای تو نیک تقاضای دایر نمودن یک واحد صنفی از نهاد های ذیصلاح نمایند.

چون هنوز اتحادیه تحت عنوان برای تو نیک وجود ندارد متقاضیان باید به اتحادیه های همگن مراجعه نموده و واحد صنفی خود را دایر نمایند. دکوراسیون این واحد ها تماما با الهام از برای تو نیک خواهد بود. به امید آن روزی هستم که نهادهای مرتبط برای شغل برای تو نیک جواز کسب صادر نمایند. افراد علاقمند می توانند تولیدات برای تو نیک را به عنوان مشاغل خانگی تهیه نموده و آنرا طبق ضوابط به فروش رسانند. مانند: صنایع دستی، زیورآلات کالاهای تزیینی که با الهام از برای تو نیک و کد گذاری آن تهیه می شود.

*باشگاه های ورزشی: افراد علاقمند به فعالیت در زمینه ورزش برای تو نیک می توانند باشگاه های برای تو نیک را راه اندازی نمایند. این ورزش دارای رای کمیسیون ماده 5 از وزارت ورزش و جوانان است. باشگاه داران می توانند به طور مستقل جهت برای تو نیک و زیر مجموعه های آن مجوز اخذ نمایند یا برای رشته برای تو نیک در کنار بقیه رشته های ورزشی مجوز اخذ نموده و آن را اجرا نمایند.

*مراکز هنری: هنرمندان می توانند آثار هنری نظیر نقاشی، مجسمه سازی و … را با الهام از برای تو نیک تهیه نموده و در گالری های هنری یا گالری تخصصی برای تو نیک عرضه نمایند.

*کافی شاپ ها: افراد علاقمند به دایر نمودن کافی شاپ می توانند با تکیه بر دکوراسیون داخلی و با الهام از         برای تو نیک ( تزیین مواد آشامیدنی و خوراکی) با کد گذاری برای تو نیک به صورت متنوع و گویا فعالیت کنند.

*مزون پوشاک: طراحان نیز می توانند با قوانین کدگذاری برای تو نیک لباس هایی به صورت گویا تهیه نموده و به فروش برسانند.

*مرکز فروش صنایع دستی و خانگی تولید کنندگان صنایع دستی و کالاهای خانگی با الهام از برای تو نیک می توانند کالاهای خود را به شیوه متنوعی عرضه نمایند مانند: عروسک های برای تو نیک.

*خانه بازی – شهر بازی:

افراد علاقمند می توانند مراکز بازی و تفریح با الهام از برای تو نیک به طور بسیار متنوع و جذاب طراحی نموده و دایر نمایند. این مراکز باعث جلب و جذب خانواده ها به مراکز تفریحی فرهنگی خواهند شد. بازی های مختلف فکری با تکیه بر فرهنگ هر ملتی در این شهربازی ها ارائه می گردند.کالاها و اسباب بازی های شهربازی ها علاوه بر تولیدات پیشرفته صنعتی به صورت ارزان (با استفاده از مواد بازیافتی) قابل تهیه و توزیع هستند. شهربازی های تخصصی به صورت روزآمد با استفاده از فضاهای مجازی و هوش مصنوعی به صورت متنوعی می توانند به علاقمندان سرویس دهی نمایند.

*مراکز ماساژ:

 افراد علاقمند به حرفه ماساژ تخصصی از برای تو نیک و روش تن ورزی بهره گیری کرده و با شیوه جذاب و متنوعی به مخاطبین خدمات ارائه می نمایند.

*مراکز آموزش زبان

افراد علاقمند به تدریس زبان می توانند در آموزشگاه های رسمی خود از روش تدریس زبان های مختلف با تکیه بر مهارت و ورزش برای تو نیک بهره گیری نمایند.

کلیه مراکز مرتبط با برای تو نیک به افراد دارای محدودیت جسمی و ذهنی سرویس دهی می نمایند و تلاش می شود که در محیط های مرتبط با برای تو نیک تردد افراد دارای محدودیت و معلولیت امکان پذیر گردد.

در آینده مراکز جدیدی با الهام از خلاقیت ها و ایده های نوین برای تو نیک راه اندازی خواهد شد که گسترش دهنده این ابتکار جذاب و جالب در تمامی مناطق خواهد بود.مثال: باغ ها  ساختمان ها و…

 چگونه می توان برای تو نیک کار شد

افراد علاقمند به حرفه ای مربیگری می توانند از طریق نهادها  تشکل ها زیر گواهی مربیگری دریافت نمایند:

  1. انجمن برای تو نیک: زیر مجوعه فدراسیون انجمن های ورزشی (وزارت ورزش و جوانان)
  2. آموزشگاه های آزاد برای تو نیک: سازمان آموزش فنی و حرفه ای (وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)
  3. فدراسیون بین المللی برای تو نیک

افراد علاقند به کسب و کار در زمینه مهارت های برای تو نیک با اخذ مجوز جهت برپایی واحد صنفی می توانند فعالیت کنند.